viernes, 12 de octubre de 2012

La música de dins meu

Hola de nou com porteu el pont????
Espero que molt bé ja que parlàvem de música volia fer la reflexió dels meus cantants o grups preferits. Els géneres que m'agraden més són el pop i el rock, on tinc cantants que m'inspiren molt.

 Com artista de pop femení sempre m'ha agradat la Britney Spears amb la cançó "Everytime" la música i la lletra estan molt bé i els arranjaments de piano també.
També com artista femenina m'agrada la Adele perquè té una veu espectacular i les lletres inspiren molt aquesta "Set fire to the rain" està fent una cosa paranormal envia foc a la pluja literalment no però a vegades ens passa que fem coses estranyes a les habituals.
A part com a artistes femenines són la Taylor Swift com la de "We are never ever getting back together" o la de Nicki Minaj  "Starships". La de la Taylor m'agrada perquè la lletra està molt bé i inspira els moments d'una parella que sempre surten i tallen, la de la Nicki és molt canyera i t'ho passes bé ballant
  Artista masculí opino que m'agrada molt el Bruno Mars té una veu molt maca i les cançons et fan ballar com la de "Count on me"
Un grup masculí que m'agrada molt són els One Direction. Els One direction intentaven guanyar Factory X per separat fins que el jurat els va ajuntar i van guanyar el concurs junts . Una cançó que penso que és molt divertida és " One thing".
 De rock m'agrada els GreenDay i els Pretty Reckless. Greenday és molt conegut per la cançó "Boulevard of broken dreams" de la pel·lícula American Idiot i els Pretty Reckless la cantant Taylor Momsen es va fer famosa per la serie "Gossip Girl" Una cançó que crec que es molt bona és la de " Just tonight"
Us passo el link de Just Tonight que la disfruteu
http://www.youtube.com/watch?v=Y7VGOnV2QhU

1 comentario:

  1. I tu com portes el pont? Veig que treballant i divertinte a la vegada. Està molt bé que feu aquests articles d'opinió i "recorda de posar una imatge a cada article", queda molt millor i enganxa molt més. Ja saps, una imatge val per mil paraules.
    Fins dilluns.

    ResponderEliminar