martes, 9 de octubre de 2012

2 dies per BARCELOOONA

Hola a tots Aquest diumenge passat vaig estar a Barcelona amb els timbalers de Castellvell a una obra benéfica que s'anomena "La roda" i vam participar-hi. Va estar molt bé perquè podies fer xapes, feies dibuixos jugaves a jocs de taula i era molt divertit. També el meu pare portava un lluert ( una manera de llangardaix) i em feia gràcia la manera de com portar-ho. El dilluns em vaig despertar aviat a agafar el tren per anar a Barcelona per anar al Liceu. El liceu va ser espectacula era molt bonic (l'entrada em va encantar i estàvem ben situats per veure l'òpera. L'òpera se'm va fer curta i l'adaptació ha sigut molt maca perquè a l'adaptació les noies saben que són les seves parelles. Després vam anar a buscar el "boulevard rosa" que vam haver de buscar un munt ( us enrecordeu Denise, Noemi i Anna jajajaja) però al final ho vam trobar ens vam sentar i vam pendre una cosa A reveure

No hay comentarios:

Publicar un comentario