domingo, 13 de enero de 2013

El fantasma de l'òpera

Hola nois 
Ara que vam parlar de les óperes em vaig recordar de un gran musical anomenat "El Fantasma de l'òpera". 
El fantasma de l'òpera primerament va ser un llibre i després es va convertir en un musical i finalment una pel·lícula

La pel·lícula tracta d'un triangle d'amorós sobre un fantasma, un noi que va ser emportat a un circ perquè tenia una part de la cara deformada però per amagar-s'ho va posar-se una màscara. Una jove ballarina anomenada Christine Daae que va perdre el seu pare quan era petita i el comte Raoul un jove molt atractiu que era el amor de la Christine. 
Aquesta pel·lícula va guanyar el Oscar a millor fotografia, millor montatge i millor vestuari. La pel·lícula és  impressionant perquè barreja el misteri i lamor d'una manera difícil d'explicar. 

Jo vaig tocar una de les cançons del musical i m'agradaria que la veguéssiu si no us fa res. En especial es preciosa perquè barreja el piano i la guitarra eléctrica per fer una cançó que explica com la Christine es hipnotitzada pel fantasma 

No hay comentarios:

Publicar un comentario