sábado, 22 de septiembre de 2012

Us dono la benvinguda al meu blog


Hola a tots i a totes, 
Em dic Andrea i tinc 15 anys. Vaig néixer a Lleida i aquest any m'he traslladat a viure a la Selva del Camp.
Estudio a l'Institut Joan Puig i Ferreter 4rt d'ESO, faig nivell mig a l'escola de música municipal de la Selva, i m'estic preparant per treure el First Certificate a l'escola municipal d'anglès de la Selva. 
Els meus hobbies són la música, la lectura i aprendre idiomes.
I m'agrada parendre coses noves tant amb música i viatges perquè aprens cultura  
Ens han manat de fer un treball sobre una òpera de Mozart que es titula "Cossi Fan Tutte" 
Us enllaço,  per aquells o aquelles que us agradi aquest gènere musical, uns links del youtube
Fins la propera.






No hay comentarios:

Publicar un comentario